Topic Attivi Lista Membri Calendario Zerca |
|
| |
| I fantastici anni 80-90 | |
| |
|
| << Precedente Pagina di 8 Successiva >> |
| Autor | Messaggio |
|
ladygodiva
LAIDOS - Direttivo Iscritto dal : 06 Apr 2007 Da: Italy Stato: Disconnesso Messagi: 370 Punti LaidosPrivè: 147 |
![]() Inserido: 16 Lug 2010 alle 23:34 |
|
Anche a mi, ma no go skei.............
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Te disi che se ghe la dago el me lo fa a gratis?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Prendi la vita con più montana
|
|
IP tracciato |
|
|
Giuli-ano
LAIDOS - Direttivo Iscritto dal : 22 Mar 2007 Da: Vatican City State Stato: Disconnesso Messagi: 2262 Punti LaidosPrivè: 316 |
![]() Inserido: 17 Lug 2010 alle 21:44 |
Sicuro! El cul el te fa gratis... ![]() ![]() ![]() |
|
|
Hai ancora poco tempo a disposizione per fare ciò che vorresti fare, daiiii!!! Cos'aspetti??? Corri!
|
|
IP tracciato |
|
|
ceskafreska
Lindo Iscritto dal : 21 Nov 2009 Da: Italy Stato: Disconnesso Messagi: 59 Punti LaidosPrivè: 5 |
![]() Inserido: 28 Lug 2010 alle 18:31 |
|
mi de quei anni...me ricordo la MOSCATELLA ...che bona in botiglia de vetro verde de un litro....ormai fora commercio da decenni....CHI NO GA MAI BEVU' UN BEL BICER DE MOSCATELLA!!!!;-DDDDDDDDDD
.....SE NO GAVE' MAI BEVù....O SE' TROPO GIOVINI....O Sè TROPPO CISTI DENTRO!!!!;-DDDDDDDDDDDDD
|
|
|
piutosto che niente....MEIO PIUTOSTO!!!
;-DDDDDDDDD |
|
IP tracciato |
|
|
Giuli-ano
LAIDOS - Direttivo Iscritto dal : 22 Mar 2007 Da: Vatican City State Stato: Disconnesso Messagi: 2262 Punti LaidosPrivè: 316 |
![]() Inserido: 30 Lug 2010 alle 20:11 |
Ma cosa xè sta "Moscatella"? Carburante per motorini? Visto dove te ga scrito sto post... ![]() ![]()
|
|
|
Hai ancora poco tempo a disposizione per fare ciò che vorresti fare, daiiii!!! Cos'aspetti??? Corri!
|
|
IP tracciato |
|
|
ceskafreska
Lindo Iscritto dal : 21 Nov 2009 Da: Italy Stato: Disconnesso Messagi: 59 Punti LaidosPrivè: 5 |
![]() Inserido: 31 Lug 2010 alle 09:01 |
|
.....MOSCATELLA!!!!;-DDDD ....MA TI STE ROBE NO TE POL SAVER CHE DE PICIO TE IERI BAùSCIA!!!!;-DDDDDDDDD
|
|
|
;-DDDDDDDDD |
|
IP tracciato |
|
|
Giuli-ano
![]() Inserido: 01 Ago 2010 alle 09:16 |
Visto che mi no posso capir, spieghime ti cosa c'entra sta moscatella coi motorini...
|
|
|
|
|
IP tracciato |
|
|
ceskafreska
![]() Inserido: 03 Ago 2010 alle 12:20 |
|
.....perche' la moscatella la andavimo a cior col boxer 2 !!!!....la mia amica el suo lo gaveva ciama' ERDA e inveze el mio se ciamava REMENGO perche' povero per girar dovevo tignir el pìe fraca' sul filtro dell'aria e l'accelerator doveva esser zucca' a man el cavo....e se te restavi suto de miscela...te pareva de morir per sburtar....iera come sburtar do ciau e un fifty!!!!;-DDDDDD TUTI E DUE COLOR ROSSO SBIADì E SATINADI DALLA RUZINE!!!;-DDDDDDDD....bei tempi....
|
|
|
;-DDDDDDDDD |
|
IP tracciato |
|
|
Giuli-ano
![]() Inserido: 03 Ago 2010 alle 16:26 |
Adesso go capì, gavevi i motorini rosso sbiadì come la moscatella... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
IP tracciato |
|
|
echipoldir
Zozzo Iscritto dal : 29 Giu 2007 Da: Italy Stato: Disconnesso Messagi: 397 Punti LaidosPrivè: 99 |
![]() Inserido: 03 Ago 2010 alle 20:29 |
|
mi no rivo a 30 ma go bevù la moscatella..e me ricordo che dopo la zercavo e no la go mai più trovada,leggende narrava che le ultime fiasche se le trovava de bere bene..iera talmente bon che se la ga bevuda tutta..ahaahaah
|
|
|
fatte una domanda e datte una risposta..te bevi qualcosa?...si!..grazie
|
|
IP tracciato |
|
|
ladygodiva
LAIDOS - Direttivo Iscritto dal : 06 Apr 2007 Da: Italy Stato: Disconnesso Messagi: 370 Punti LaidosPrivè: 147 |
![]() Inserido: 04 Ago 2010 alle 11:05 |
|
Me par ovvio che tutte le robe più bone le cava del mercato!!!
Una volta esisteva anche el yogurt all'uva fragola in quei vasetti de vetro.. Iera disumanamente boni.... Cavai del commercio. Perchè???? Inveze iera anche le BIG BABOL all'uva fragola e quelle so che i le ga cavade xchè iera una minimissima parte alcolica che iera fora norma e no se podeva venderghe ai fioi.... Adesso le xè tornade in verion con panna... Bela merda! ![]() |
|
|
Prendi la vita con più montana
|
|
IP tracciato |
|
| << Precedente Pagina di 8 Successiva >> |
|
||
Vai al Forum |
Non te pol zontar novi argomenti in sto forum Non te pol risponder ai argomenti in sto forum Non te pol cancelar i tuoi messaggi in sto forum Non te pol modificar i tuoi messaggi in sto forum Non te pol crear sondaggi in sto forum Non te pol votar i sondaggi in sto forum |
|